2013. május 9., csütörtök

2nd award - újratöltve

 Rögtön itt a következő bejegyzés és díj is. Hálás köszönet Beccának! :) Köszönöm <3

Mivel ez a díj körbeért (amennyire én látom, már 2× is), már egyszer írtam 11 dolgot magamról és írtam 11 kérdést is, ezért ezúttal úgy gondoltam, csak a kérdésekre válaszolnék. Remélem, nem bánjátok.
Amennyiben ennek ellenére valakit érdekelne a 11 tény rólam és a többi kérdésre adott válaszom: ITT elolvashatja :)

Becca kérdései 

1. Mi a jelenlegi kedvenc számod?
Újabban Brains - Your Desire című számát hallgatom egész nap. Nagyon tetszik :)
2. Mi a kedvenc színed?
Nehéz kérdés. Szeretem a lilát, a kéket és a pirosat is.
3. Hány éves vagy?
Kereken 20.
4. Szereted a lepkéket?
Szeretem őket, nekem valahogy a gondtalanság és a szabadság szimbólumai.
5. Mi a szerencseszámod?
23. Aznap születtem.
6. Miért szeretsz blogolni?
A kreatív írás mindig is a hobbim volt, de bloggeren nagyon sok érdekes, tehetséges és kedves embert ismerhettem meg. Mielőtt a blogom elindult is rengeteg blogot olvastam már rendszeresen, és egy idő után kezdtem úgy érezni, hogy szeretném megismerni, ki írja ezt és ezt a történetet. Mert az írásból nagyon sok mindent meg lehet tudni a másikról.
7. Mi a kedvenc filmed?
Hm... Batman - Dark Knight, Viharsziget, A tökéletes trükk. Szeretem azokat a filmeket, aminek nem számítok a végére. Sajnos kevés ilyen van :(
8. Mi az a zene, amin igazán tudsz sírni?
Nem nagyon szoktam zenéken sírni. Egy Kaláka versmegzenésítés van csak, ami mindig megríkat, de az is inkább csak a körülmények miatt, ahogy először hallottam.
9. Játszol valamilyen hangszeren?
Bizony. 12 évig zongoráztam, 4 évig csembalóztam, 1 évig fuvoláztam és egy kicsit tudok gitározni, de azt csak úgy magamtól próbáltam megtanulni. Imádom a zenét! :)
10. Szereted a kisbabákat?
Szeretem? Imádom! :) Órákig képes vagyok nézni egy kisbabát csak alvás közben is. Az unokaöcsém pedig, aki most lett egy éves a világ legédesebb gyereke! <3
11. Melyik a kedvenc évszakod?
Nem is tudom. Télen születtem. De nyáron nincs suli. Tavasszal szépen a virágok és a fák. De ősszél szépek a színes levelű lombok. Én vagyok a döntésképtelenség mintapéldánya.

És egy jó hír (vagy legalábbis remélem, hogy jó hír :)), ha törik, ha szakad, holnap feltöltöm a Way Back Into Life következő részét! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése