2012. szeptember 16., vasárnap

Way Back Into Life - Prológus

    - Muszáj beszélned valakivel! – hallottam kiabálást a szobám ajtaja elől. Válaszképp bekapcsoltam a zenét, és kellőképp felhangosítottam, hogy esélyem se legyen meghallani jóakaróim tanácsait. Elegem volt belőlük. Halálosan untam, hogy mindenki mag akarja mondani, hogy mi a jó nekem. Mintha bármelyikük is el tudná képzelni, hogy érzem magam…
    Az ajtó kivágódott, Galeno robogott be rajta, és azzal a lendülettel ki is rántotta a hifi csatlakozóját a konnektorból. Néma csend volt néhány másodpercig.
    Megdöbbentem. Kettőnk közül mindig ő volt a nyugodtabb. Most mégis egyszerre láttam szörnyű dühöt és félelmet a szemében.
    - Hagyjatok már békén! – üvöltöttem, ahogy csak bírtam. Hetek óta tűrtem, hetek óta nem mutattam egyiküknek sem, milyen dühös vagyok. Pedig az voltam… és elég volt. Nem tudtam visszafogni magam, egyszerűen minden fájdalmam a felszínre tört. Semmi kedvem nem volt beszélgetni. Igazság szerint, ha tehettem volna, soha többé nem szólalok meg. De sajnos erre nem volt lehetőségem. Így egy ideig csak csendesen tűrtem, hogy ide-oda küldjenek. Egyetlen szavam sem volt, mikor fizikoterápiára vagy gyógytornára kellett mennem, de ez már sok volt.
    - Nem foglak békén hagyni! – felelt immár tökéletesen higgadtan Galeno. – Utálhatsz, ahogy csak akarsz, de nem fogom végignézni, hogy tönkremész. Igazad van, fogalmunk sincs róla, hogy mi érzel. De nem is engeded, hogy megértsük. Bezárkózhatsz, és ellökhetsz magadtól mindenkit. De én nem megyek sehova.


16 megjegyzés:

  1. Hola!

    Nekem ígéretesnek tűnik, kíváncsian várom, hogyan fogod folytatni.

    Skyes

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Egészen meghatódtam, hogy te vagy az első hozzászóló. Ugyanis imádom a történeteidet! :) Remélem, tetszeni fog a folytatás.

      Tina

      Törlés
  2. Szia:)
    Én imádom már most:)
    Puszi Kolett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Nagyon jó ezt hallani így alig néhány sor után! Remélem, az első fejezet után sem változik majd a véleményed.

      Puszi,
      Tina

      Törlés
  3. Szia!
    A prológus alapján nekem nagyon tetszik. Van értelme folytatnod, csak így tovább ;)
    Várom a folytatást!
    puszi, D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm! :) Azt hittem, hogy rossz napom van, de ezeket a visszajelzéseket olvasva, megváltozott a véleményem! Örülök, hogy tetszik. Igyekszem a folytatást sem elrontani :)

      Puszi,
      Tina

      Törlés
  4. Szia!

    Határozottan tetszik és várom a folytatást!! :-)

    Csak így tovább!!

    Puszi:
    Brigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy tetszik :) Vasárnap mindenképpen jön a folytatás. Remélem, az sem okoz majd csalódást.

      Puszi,
      Tina

      Törlés
  5. Szia!

    Nagyon tetszik eddig a történet, és az is, ahogy írsz, szóval kíváncsian várom a folytatást. :) Már most elkezdtem gondolkozni, hogy mik is az előzmények, és mi lehet majd a folytatást. :'D

    puszi, Dorcsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Örülök, hogy tetszik, már csak azért is, mert én a te stílusodért vagyok teljesen oda :D Ígérem, minden ki fog derülni idővel ;)

      Puszi,
      Tina

      Törlés
  6. Szia!

    tetszik a prológus és várom a folytatást!

    Puszi:
    Detti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy tetszik :) Igyekszem a folytatással, előre láthatólag vasárnap érkezik.

      Puszi,
      Tina

      Törlés
  7. Szija!
    Mint sokadik hozzászóló nekem is tetszik a prológus, csak egy bajom van... Olyan messze van még 23-a! =)
    Puszi:
    Vii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Lehet, hogy sokadik hozzászóló vagy, de én éppen úgy örülök, mint az elsőnek :) Annyira jól esik...! Köszönöm :)

      Puszi,
      Tina

      Törlés
  8. Szia!

    Nekem is tetszik a Prológus. Kíváncsian várom az 1. fejezetet :)

    Puszi, Bett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon örülök neki :) Igyekszem az 1. fejezettel sem csalódást okozni majd!

      Puszi,
      Tina

      Törlés