2013. január 12., szombat

Díj :)


Nos, megkaptam életem első díját, és borzasztóan örülök neki! :) Korábban nem is gondoltam, hogy ez ennyire jó érzés.

Köszönöm Tiannának, Dorának és Csannának!


Szabályok:

1. Ha megkapod a díjat, készíts róla egy bejegyzést, és tedd ki a fent látható képet!
2. Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 személynek kell továbbadnod.
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A síjat visszafelé nem lehet adni. (Annak nem adhatod, akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

Kérdések:

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
A keresztnevem Krisztina, de igazából soha nem voltam kibékülve ezzel a névvel, azon egyszerű oknál fogva, hogy három szótagból áll. Rokonok főleg Krisztinek hívnak, de mikor gimibe kerültem, volt egy másik Kriszti is az osztályban, aki lényegesen jobban ragaszkodott a nevéhez, mint én, így engem elneveztek Tinának. Azóta főleg ezt használom :)
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Mostanában egy dal ríkat meg folyton: Beth Neilson Chapman - Say goodnight not goodbye 
(És nem, sosem néztem Dawson's Creek-et, csak szeretem ezt a számot :))
3. Félsz a sötétben?
Nem, viszont az utcán egyedül sétálni a sötétben félek. De ennek is története van...
4. Szerelmes vagy valakibe?
Nem.
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Hát én egyszerűen képtelen vagyok vigyázni vagy odafigyelni magamra, úgyhogy gyakran kerülök ilyen helyzetbe. Egyszer például olyan bénán akartam az ölembe rakni a kezemet, hogy közben bevágtam a billentyűzetbe. A kezem tört el, és nem a billentyűzet. Az orvos nem hitt nekem...
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Nem. Nem vagyok egy agresszív típus, nagyon nehéz felbosszantani., és, ha haragszom is valakire, inkább csendben lenyelem a dühömet, aztán nem foglalkozom vele tovább.
7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Ezzel sosem foglalkoztam igazából. Legtöbbször azt sem tudom, hányadika van. De a pénteket szeretem :)
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Biztosan van. Sőt, tudom, hogy van. De ezek hülyeségek, ha valami fontos, azt mindig megbeszélem velük.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem. Viszont 11 évesen a kedvenc zenekarom a V-tech volt, ha ez annak számít :)
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Amennyire emlékszem, oltásnál sosem sírtam. De a vérvétel az egy egészen más történet... A karomon a vénám gyakorlatilag láthatatlan, és egy-két fájdalmas mellészúrás után már, szó szerint, be kellett rángatni a rendelőbe, ha vért akartak tőlem venni. Irtóztam a tűktől, sírtam, ütöttem, rúgtam, karmoltam. Aztán egyszer az életemet mentette meg egy mentős meg az infúziója. Azóta rendszeres véradó lettem :D
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Nem is tudom. Ha a híresség mellé gazdagság is jár, akkor szerintem árva gyerekekkel foglalkoznék, hogy ne érezzék úgy, ők kitaszítottak és magányosak.
12. Szoktál álmodozni?
Állandóan :) Szeretek álmodozni. Többnyire így születnek a történeteim is.
13. Járnál Chace Crawforddal?
Műveletlen vagyok. Ameddig be nem írtam a nevét google-be, addig nem is tudtam, ki az :$ Úgyhogy, nem hiszem, hogy járnék vele.
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Hű... Hármat! Két fiút először, aztán egy lányt. Legalábbis ezt álmodtam egyszer, talán úgy 13-14 éves koromban :D
Fiúneveken nem igazán gondolkoztam, de ha valaha lesz egy lányom, biztosan a Lili nevet kapja. Tudom, elcsépelt, de évekkel ezelőtt szerelmes lettem ebbe a névbe.
15. Adni vagy kapni jobb?
Mindkettő jó :) Szeretek meglepődni, de azt is szeretem, ha látom, hogy másnak örömet szereztem. Jó érzés.
16. Titkom:
Ezek nem igazán titkok, de szeretek vidámnak mutatkozni mások előtt, még akkor is, ha bánt vagy fáj valami, úgyhogy rengeteg olyan dolog van, amiről senkinek sem beszélek. Nyilván most sem fogok.
17. Bakancslista
Valójában még sosem gondolkoztam el ezen. (Pedig láttam a filmet...) De mostanában sokat gondolok arra, hogy meg szeretném találni az utamat. Hogy egyszer úgy szeretnék felkelni, hogy körülnézek, és tudom, most végre jó helyen vagyok. Mert én vagyok az örök kétkedő. Sosem hiszem, hogy bármit is jól csinálok, hogy bármit is elérhetek.

A díjat pedig nekik szeretném tovább adni:

Skyes
Bett
Vii
Dorcsy
Dórika

És még egy kis lázadás a szabályok ellen :P
a Tiannától kapott díjat kapja: Dora
a Dorától kapott díjat kapja: Csanna
és a Csannától kapott díjat kapja: Tianna
Mert ők is nagyon megérdemlik!!!

2 megjegyzés:

  1. De édes vagy, köszönöm! :))

    Ez a billentyűzetes pedig nagyon durva. :| Látom, nem csak én vagyok ilyen hihetetlen módon megsérülős.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Szívesen. Tényleg megérdemled :)

      Igen, borzasztó :D Bármilyen körülmények között képes vagyok megsérülni... Nem is tudom, szerintem ezzel a remek képességgel születtem :D

      Törlés