2012. október 22., hétfő

Way Back Into Life - 4. fejezet

Sziasztok!

Nem szoktam zenét ajánlani, de egész héten ezt hallgattam, ezért már úgy érzem, ehhez a fejezethez tartozik. Szerintem gyönyörű. A szövege egyébként Kosztolányi Dezső Akarsz-e játszani c. verse.
Nos, ez a rész sem lett túl akciódús, de rengeteg dolog kiderül belőle, és a következő résztől kezdve pedig beindul a cselekmény is :)
Köszönöm a sok-sok pozitív visszajelzést! Jó olvasást!

Puszi
-.-.-.-

 4. Segíts!

Folyamatos, meg nem szűnő és nagyon idegesítő kopogásra ébredek. Kábán fejtem le magamról Lara karjait, majd nem foglalkozva azzal, hogy alig van rajtam ruha, megyek ajtót nyitni, készen arra, hogy melegebb éghajlatra küldjem, bárki is zaklat ilyenkor. Valószínűleg Villa akar valamit már megint. Értem, ő nem játszik, bulizhat akár egész éjjel, de ettől még nekünk azért aludnunk is kéne…
- Lareina? – lepődök meg. Igazából a folyosón világító lámpák fényei miatt nagyjából semmit nem látok, úgyhogy ezt csak a lány körvonalaiból következtettem.
- Nem kellett volna idejönnöm – fordul sarkon, és rögtön visszaindulna a saját szobája felé, de gondolkodás nélkül megfogom a karját, és visszarántom.
- Ne, ne menj el – kérem, majd kilépek a folyosóra, és becsukom magam mögött az ajtót. Nem szeretném, hogy a bent alvó Lara felébredjen a hangzavarra. Már csak azért sem, mert ha az edző megtudja, hogy itt aludt, szerintem soha többé nem állít kezdőcsapatba.
- Segíts! – A lány szinte könyörög, hangja ijesztően kétségbeesetten cseng.
Csak ekkor emeli fel a fejét. Egyenesen rám néz. Olyan fájdalom van a szemében, hogy egy pillanatra megtántorodok. Hiszen még csak huszonegy éves! Boldognak kéne lennie. Mi történhetett vele, ami ekkora terhet rótt a nyakába? Fogalmam sincs, miben tudnék neki segíteni, de abban biztos vagyok, hogy bármit megtennék, hogy soha többé ne lássam ezt a kínt tekintetében.
Egy gondolat fut át az agyamon: felelős vagyok érte. Sosem éreztem még hasonlót. Abban a percben döntöm el, hogy vigyázni fogok rá. Mert olyan fiatal.
Mert még élnie kell!

-.-.-.-

Ugyanaz újra és újra. Minden egyes éjjel ugyanaz a szörnyű álom. Istenem, ha csak álom lett volna…! Korábban is voltak problémáim, mindig azt hittem, az élet nehéz, de most, esküszöm, bármit megadnék, ha visszakaphatnám azt az életet!
És akkor még itt van Fernando is… Szörnyen dühít, amit mondott. Neki egyáltalán nincs joga beleszólni az életembe! Hiszen nem állt mellettem, mikor a legnagyobb szükségem lett volna rá. Nem volt ott, mikor éjszakánként egy percre sem hunytam le a szemem vagy mikor egyetlen szót sem szóltam napokig. Éveken keresztül nem hívott fel, nem írt e-mailt vagy sms-t, hogy megkérdezze, mi van velem. A bátyámnak nevezi magát, pedig tizenhét éves korom óta felém se nézett.
És mégis az dühít a legjobban, hogy igaza van.  Tényleg megváltoztam. Csupán halovány árnyéka vagyok néhány hónappal ezelőtti önmagamnak.

Gyenge vagyok. Olyan végtelenül gyenge. Rémálmomból riadva azonnal Sergiohoz futok. Azon sem lepődnék meg, ha elküldene. Hiszen ez egyáltalán nem az ő problémája…! Mégis mi a fenét gondoltam? Ő a címvédő csapat sztárhátvédje! Nem ronthatok rá hajnali háromkor, ha nem tudok aludni… Ebben a pillanatban szörnyen önzőnek érzem magam.
De ő nem küld el. Látom, milyen fáradt, tudom, most rángattam ki az ágyból, mégis marasztal.
Nagyon szánalmasan festhetek. Biztosan látja, hogy sírtam, szemeim, tudom, elárulnak. Minden alkalommal könnyeimet nyelve, levegőért kapkodva ébredek. Napközben mégis úgy érzem, nem tudom szabadjára engedni fájdalmamat. Már régóta nem sírok mások előtt. Nem akarom, hogy sajnáljanak. Nem tudom, miért éppen Sese az, akinek felfedem érzéseimet.
Vagy csak nem akarom bevallani, hogy tudom…

Nem merek ránézni. Tudom, hogy magyarázattal tartozom. Senki nem kelt fel valakit az éjszaka közepén csak azért, mert unatkozott. És ezzel Sergio is pontosan tisztában van. Tudja, okkal kerestem meg őt. Mégsem tudok megszólalni. Egyszerűen nem tudom, hol kezdjem. Vagy hogyan…
Észre sem veszem, mégis a bal kezemet lévő karikagyűrűt kezdem forgatni. Azt hiszem, ez már szokásommá vált az utóbbi időben. Nem figyelek. A földet bámulom. Éppen ezért az sem tűnik fel, hogy Ramos tekintetét kezem játéka ejteti rabul.
- Te férjnél vagy? – bukik ki belőle a kérdés, mire megfagyok a mozdulatban, és felkapom a fejem. Látom rajta, ezt egyáltalán nem akarta hangosan kimondani.
Hirtelen jött a kérdés. Egyáltalán nem voltam felkészülve rá. Hiszen az emberek figyelmetlenek… Soha senki nem vette még észre jegygyűrűmet. Igazság szerint, nem is nagyon akartam, hogy észrevegyék.
- Sajnálom. Semmi közöm hozzá, én csak… - kezd magyarázkodni a hátvéd, és már majdnem hozzá is tenném, hogy tényleg semmi köze hozzá, mikor eszembe jut, valójában én kerestem meg őt azzal, hogy beszélgessünk.
- Nem – nyögöm ki végül halkan. Nehéz kimondanom. – Nem vagyok férjnél. – Szinte suttogok. Annyira szeretném, ha a válasz igen lenne! Annyira vágytam rá. Családot akartam, önálló, felnőtt életet. Na, persze… Ennél messzebb már nem is állhatnék az önállótól. A felnőttről már nem is beszélve.
Nem kell megszólalnia, látom Sergio szemében a következő kérdést. Azt a kérdést, amit én is gyakran kérdezek magamtól. Nap, mint nap… „Mégis mi történt?” Mert ezt nem lehet megérteni vagy feldolgozni. Ezt csak túlélni lehet.
- Meghalt. – Ez az egyetlen szó jön ki torkomon. Azt hiszem, hangom inkább rekedtes morgásnak hallatszódik, mintsem beszédnek, a védő mégis érti.
Döbbenet ezer hulláma söpör végig arcán néhány pillanat alatt. Tudom, hogy nem erre számított. Erre senki nem számított…
- Lara, én… - kezdené az ilyenkor szokásos szöveget. De nem engedhetem, hogy befejezze. Nincs szükségem rá, hogy befejezze.
- Ki ne mondd! – szólok rá kicsit megtalálva hangomat. – Nem akarom hallani, mennyire sajnálod. Mindenki sajnálja. Csakhogy ez rajtam a legkevésbé sem segít.
Nem felel. Egyetlen szó nélkül kézfejemre helyezi sajátját. Csak bámulom, ahogy tenyerében szinte leveszik az én átlagosnál kisebb kezem. Furcsán megnyugtat a hátvéd egyetlen érintése. Azt hiszem, csakis Sergio bőrének tapintása tart még vissza attól, hogy elvesszek emlékeim sötétségében.

- Baleset volt. – Tudom, hogy nem kérdezett semmit, mégis úgy érzem, válaszolnom kell a szemében rejtőző milliónyi gondolatra.
- Nem muszáj elmondanod – szól közbe Ramos.
- De. Igen. Muszáj. – Nem vagyok benne biztos, hogy érti, mire gondolok, mindenesetre egy apró bólintással jelzi, folytathatom.
Egyszerre ezer vészjelző szólal meg a fejemben. Hónapok kemény munkájával felépített falak ledöntésére készülök éppen. Minden egyes porcikám tiltakozik, én mégis folytatom. Most nem állhatok meg.
- Éppen valami hülyeség miatt veszekedtünk – emlékszem vissza. – Közöltem vele, hogy én inkább busszal megyek haza, mert nem vagyok hajlandó az autójába ülni, míg nem fogja fel, amit mondok. Gyorsan át akartam rohanni a zebrán. – Az első könnycsepp lassan, szinte észrevétlenül gördül le arcomon. – Körül se néztem. Minél hamarabb hallótávolságon kívül akartam kerülni. – Sós vízcseppek marják a szememet. Senkinek nem beszéltem még erről. Családom tudja, mi történt, és a mai napig úgy gondoltam, senki másnak nem kell megtudnia. – Hallottam, hogy Nick kiabál, de fel sem fogtam, hogy nekem szól. Lefagytam. Bámultam, ahogy a két fényszóró égeti a szememet, mégsem tudtam megmozdulni. Sem előre, sem pedig vissza. Csak mereven álltam az úttest közepén. – Lesütöm a szemem. Nem akarom látni Sergio szemében tükröződni saját fájdalmamat. – Éreztem, hogy valaki ránt rajtam egy hatalmasat, hallottam egy csattanást, egy üvöltést és egy sikítást, és hallottam egy dalt az autó rádiójából kiszűrődni.
- Into the Night – szól közben Sese. Ez nem kérdés volt. Tudja, hogy így van. Ez a dal szólt néhány órával korábban a klubban is. És ez a dal szól minden éjjel a fejemben. Gyűlölöm. Félek tőle.
- Egy másodpercre sem ájultam el, de azon a dalon kívül nem sok mindent fogtam fel abból, ami körülöttem zajlott. Vérszag volt. Nem fogtam fel, hogy elütöttek, de éreztem, hogy valamit elvesztettem. Minden üres volt. És mikor megláttam, hogy Nick ott fekszik… - Eddig bírom. Elemi erővel tör rám minden emlék. Visszatér a fájdalom és az űr a szívembe, melyet semmi nem tud betölteni. A tudat, hogy soha többé nem ébredek az ölelésében egyszerűen elviselhetetlen.
És van még valami… Valami, amire még csak gondolni sem merek, mert félek, ha megtenném, összedőlne a hosszas gyötrődés árán felépített világom. Valami, aminek súlya alatt azonnal és visszavonhatatlanul összeroppannék.
- Esküszöm, nem láttam, hogy piros a lámpa! – Zokogok. Az elmúlt időszak minden elfojtott keserűsége felszínre kerül. Bűntudatom és önutálatom hihetetlen erővel fojtogat. Én vagyok a felelős mindenért, ami aznap történt, és ezen már nem tudok változtatni. Meg kell tanulnom együtt élni ezzel a ténnyel. De a helyzet az, hogy egyelőre ötletem sincs, hogyan kezdhetnék hozzá.
Sese nem mond semmit. Nem is kell. Egy mozdulattal magához von, megölel, és hagyja, hogy kisírjam magam. Kétségbeesetten kapaszkodok a nyakába. Mintha az életem függne tőle. Azt hiszem, talán egy kicsit így is van.
Addig simogatja hajam és hátam, míg végül légzésem egyenletessé válik, a sírás pedig szipogássá szelídül. Nem nyugszom meg, csupán elfáradok. Vagy belefáradok…

Galen szólongatására ébredek. Hiába erőltetem az agyam, fogalmam sincs, hogyan kerültem az udvarról az ágyamba. De, ha őszinte akarok lenni, igazából nem is érdekel. Hosszú idő óta először nem álmodtam semmit. Ki akarom élvezni minden egyes másodpercét.
Talán ezért nem veszem észre, hogy bátyámnak egyáltalán nincs jó kedve ma reggel. Nem is igazán figyelek oda rá, fel sem tűnik, hogy egyetlen szót sem szól. Csupán akkor veszem észre, hogy valami nem stimmel, mikor az étkezdébe érve Sesével találom szemben magam. A védő azonban egyáltalán nem figyel rám, farkasszemet néz Galenoval. Lelki szemeim előtt lejátszódik, ahogy kardot rántanak, és régimódi párbajjal rendezik le a dolgot. De a valóság szörnyen kiábrándító. Csak állnak egymással szemben, és elbámulva a fejem felett, le sem veszik tekintetüket egymásról…
- Én megyek enni, srácok. Ha befejeztétek, csatlakozhattok! – Kikerülöm Ramost, és a legközelebbi svédasztalos pult felé veszem az irányt.
Halálosan unom már, hogy Gale úgy viselkedik Sergioval, mintha ő tette volna tönkre az életemet. Fel nem foghatom, miért haragszik rá még mindig…! Hiszen még csak gyerekek voltunk. Úgy csinál, mintha ő szent lenne. Pedig attól aztán igazán messze áll.
Dühös vagyok. Dühös Galenora, dühös Fernando, dühös magamra, dühös az egész világra. Mert ennek nincs értelme. Egymást ölik egy olyan dolog miatt, ami már hat éve történt. És akkor még nekem mondta a pszichológus, hogy szerinte leragadtam a múltban. Vajon rájuk mit mondana akkor?

Mire befejezem a reggelit, bátyám már nincs sehol. Igazán meglep, hogy sikerült nagyobb jelenet nélkül lerendezniük a dolgot. Sergio ugyanis sosem a remek indulatkezeléséről volt híres. Mindig úgy gondolta, egy pofon gyorsabban megoldja a problémát, mint az értelmes beszéd. Ennek ellenére most éppen Iker mellett ül az egyik asztalnál és, bár látszik rajta, majd felrobban, mégsem tesz semmit.
Bátyámat a szobánkban találom. Dühösen dobálja minden holmiját egy bőröndbe.
- Mi bajod van? – kérdezem becsukva magam mögött a szoba ajtaját.
- Nekem mi bajom? – döbben meg Gale. Úgy néz rám, mintha valami orbitális nagy baromságot kérdeztem volna. – Inkább beléd mi ütött? Ramos? Komolyan, húgi?
- Mi van vele? Te mondtad, hogy beszéljek valakivel. Erre mikor megteszem, kiakadsz.
- Még jó hogy kiakadok. Te sosem mondtad el neki, ha megbántott. De én láttam. Neki adtad magad, ő pedig kihasznált. Összeszámoltad már valaha, hogy hányszor írtad neki, hogy jól vagy, miközben sírtál? – Erre a kérdésre egyáltalán nem számítottam.
Igaza van, olyan fájdalmasan igaza. Valahányszor egy másik lánnyal szerepelt a címlapokon, nekem egy újabb tű került a szívembe. Mégis, valahányszor megkérdezte, minden rendben van-e, azt feleltem, hogy persze, minden a legnagyobb rendben.
- Féltelek – higgad le kicsit Galen. Hangja sokkal nyugodtabb, mint néhány másodperccel ezelőtt.
- Nem kell, Gale – sétálok közelebb hozzá, és megölelem. Hálás vagyok neki, még akkor is, ha legtöbbször úgy tűnik, csak idegesít a viselkedése. Rengeteget köszönhetek neki. Az életemet…
- Minden reggel látom a szemedben, hogy legszívesebben nem kelnél fel többé – mondja halkan a fülem mellett.
- De ennek semmi köze Sergiohoz – felelem.
- Tudom, húgi. Mégis úgy érzem, ha még egyszer megbánt, az lesz a vége. Nem akarom, hogy ő lökjön a szakadékba. Mert tudom, hogy hónapok óta annak a szélén táncolsz. – Ez az a pillanat. Most értem meg, miről volt szó igazából.
- Nem próbálom meg még egyszer, Galen – suttogom halkan. Nem tudom, őt próbálom-e meggyőzni vagy magamat. Talán neki fogalma sincs róla, milyen közel állok ahhoz minden ébredéskor, hogy megszegjem ezt az ígértet.
- Akkor is megígérted. – Alig hallom, amit mond. – Mégis csupán egy sajnálom feliratú cetlit találtam reggel az éjjeliszekrényemen. – Hangjában olyan fájdalom cseng, melyet még sosem hallottam korábban. Egy pillanatra sem enged el. Talán attól fél, ha elereszt, meglátom a szemében, mennyire fáj.
Csupán ekkor fogom fel, mit tettem. Szenvedek, mert elveszítettem azt az embert, aki a világot jelentette számomra. Mert láttam meghalni valakit, akit ennyire szerettem. Mégis ugyanezt a terhet róttam volna bátyám nyakába is. Arra kényszerítettem volna, hogy végignézze, ahogy feladom. Még haragudtam is rá, amiért nem ért meg engem, amiért nem érti, nem tudom ekkora teherrel élni.
Sosem éreztem még korábban, milyen nagy szükségem van a segítségre. Mert ezt nem tehetem. Nem menekülhetek örökké. Nem adhatom fel. Még nem. Elég, ha én tudom, mekkora teher így élni. Nem kárhoztathatom ugyanerre azokat, akik szeretnek. A legönzőbb dög lennék a világon, ha mégis megtenném.
Egy vers utolsó néhány sora zeng a fejemben újra és újra. És már tudom, már biztosan tudom, hogy ezúttal nem adom fel. Nem adhatom fel Galenoért.

Akarsz-e élni, élni mindörökkön,
játékban élni, mely valóra vált?
Virágok közt feküdni lenn a földön,
s akarsz, akarsz-e játszani halált?

14 megjegyzés:

  1. Szia!

    Vagy ezerszer kattintottam a nevedre miután mindig írtál nekem, de soha nem jutottam tovább addig, hogy el is kezdjelek olvasni. Ez egy nagy butaság volt tőlem... Egészen a hétvégéig! Alig egy óra alatt loptad be a történeted a szívembe :))
    Hihetetlenül jól írsz! És ilyen butaságokat felejts is el, hogy "ez nem lett olyan jó" vagy hasonlók, amit az előző résznél és a csoportban is írtál. Sokan - köztük én is - szeretnének legalább ennyire jól fogalmazni mint te! :)
    A történet. Tetszik, hogy nem csaptál egyből a közepébe. Minden a maga rendjében zajlik, meg kell ismernünk a szereplőket és az érzéseiket. Lara fájdalmát olyan elképzelhetően írod le, hogy már-már a helyébe tudom képzelni magam. Nagyon sajnálom, hogy ez történt vele és ilyen korán. Fiatal még ő, nem ezt érdemli. Ramos.. hmhm. Gondolom ő lesz majd a megmentő, de hogy milyen módon és hogyan arra nagyon kíváncsi vagyok.. hiszen ott van neki az original Lara is. :\ Mindenesetre én nagyon szorítok Sesének és cukiLarának, hogy újra egymásra találjanak csakúgy mint régen... a sérelmeket pedig elfelejtsék amik még évekkel ez előtt történtek.
    Összegzésképp: imádom minden sorát, nem csak ennek a résznek hanem az előző háromnak is. Csak így tovább és nagyon-nagyon várom már a következő részt! :)

    Puszillak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Nagyon örülök, hogy végül elolvastad a történetet. Annak meg pláne, hogy még tetszett is! :D
      Nagyon köszönöm :$ Próbálok felhagyni önmagam kritizálásával, de valahogy sosem vagyok igazán elégedett a végeredménnyel. De nagyon igyekezni fogok, ez megígérem :)
      Hát igen, nem akartam azonnal felpörgetni az eseményeket. Bár, ha őszinte akarok lenni, nem terveztem ilyen hosszúra a "bevezető" részeket.
      Nagyon örülök, hogy azonosulni tudsz a főszereplővel :) Hiszen ez lett volna a cél. Nem lövök le nagy titkot, hogy én is úgy tervezem, hogy Sese lesz a megmentő, ahogy mondtad. De persze addig még sok minden történhet, úgyhogy még minden változhat :D

      Nagyon sietek a folytatással! :) Örülök, hogy tetszik, és köszönöm, hogy írtál!

      Pusszi,
      Tina

      Törlés
  2. Szia!

    Nagyon büszke vagyok rád, amiért nem olvastad el :D és azt hiszem tényleg segített a gyógyulásban (most már inkább vagyok taknyos).

    Nekem nagyon tetszett a fejezet. Nagyon tetszett, mert segített azonosulni Larával még inkább. Egyre jobban érdekel, hogy mi történt közte és Sese között a múltban, és azt is nagyon remélem, hogy ki fog békülni Fernandóval, még akkor is, ha jogos a haragja.
    Azt meg csak remélni merem, hogy Ramos barátunk sem közömbös iránta... Legalábbis én erre következtetek abból, hogy nem zavarta el őt az éjszaka közepén.
    Az, ahogy csak csendesen magához ölelte, valami gyönyörű jelenet volt.

    Aztán a vége. Gondoltam, hogy nehéz neki, de meg sem fordult a fejemben, hogy eszébe jutott komolyan feladni. Ez rémisztő. Remélem, jó messzire el tudják rángatni attól a szakadéktól.

    Gale meg... Ő Gale <3 Imádom ezt a karaktert.

    Köszönöm szépen! Remélem nem kell ennyit várnunk a folytatásra.

    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszi :P Örülök, hogy jobban vagy! :)
      Nagyon örülök, hogy tetszett! Annak pedig még jobban, hogy egyre jobban azonosulsz a főszereplőmmel. Előzetes terveim szerint a következő részben előkerül Fernando és Lara kapcsolata. Remélhetőleg a kérdéseid egy részére választ fogsz kapni :)
      (Oké, egy órája kezdtem el írni a választ, csak azóta fellátogattam facebook-ra, és eltérítettek a képek :P)

      Szóval, visszatérve. Köszönöm :$ Igazából magamból indultam ki, mikor azt a jelenetet írtam. Tudom, hogy ha én magam alatt vagyok, nem kell semmit sem mondani, elég egy ölelés.
      Mindannyian azon lesznek, hogy Lara magától kezdjem el hátrálni :) És ahogy a végén írtam is, feltett szándéka erősnek maradni.
      Galenot én is imádom :) Nem hiába, ő az egyik karakter, akit a saját életemből vettem. Imádom!

      Ne aggódj, ennyit biztosan nem kell várni. Egészen megszállt az ihlet. (Tanulás közben, mert mikor máskor... :D)

      Puszi :)

      Törlés
  3. Szija!

    Mint mindig ez is nagyon tetszett és örültem, hogy végre kiderült mi történt Lareinával a múltban.
    Sergio kérdésénél nem kicsit döbbentem meg. Nem hittem, hogy a férjét veszítette el. Szomorú ez és szomorúbb, hogy mindezért magát okolja. Sergiotól rendes volt, hogy meghallgatta.
    Még nem tudok mindent a kapcsolatukról de nem értem miért szenvedett, miért nem mondta el mit érez? És legfőképp ha Gale szerint Sese csak kihasználta akkor Lare miért nem haragudott rá...
    És Nando... Nando hol volt az évek alatt és most miért tűnik ennyire érdektelennek? Nem gondolja, hogy az ilyen mértékű változásnak oka van?
    Annyi kérdésem van még, de egyet megértettem. Mégpedig Galét. Fantasztikus karakternek tartom. Belehalna ha a húgával történne valami és most már értem miért is félti és miért nem hagyja egyedül. Lareina eltört és vannak darabok amik sosem kerülnek a helyére, a bátyja ezt pedig nagyon jól tudja...
    Szuper lett nagyon imádtam!
    Várom a folytatást!
    Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon örülök, hogy tetszett :) Hihetetlenül jól esik.

      Miközben olvastam, erre jutottam: Te valahogy mindig félelmetesen jó kérdéseket teszel fel! :) Pontosan azokat, amikre a válasz a legtöbbet fogja jelenteni a történetben. Talán ezért szeretem annyira a kommentjeidet. Mindig rájövök, ha valamin nem gondolkoztam eleget :P
      Galeno joggal aggódik. Ő ismeri a legjobban a húgát, mert ő vigyázott rá minden egyes nap. Látja, hogy nincs jól. De azt hiszem, Sergio be fogja neki bizonyítani, hogy felnőtt az évek alatt, és nyugodtan rábízhatja a húgát :)
      Az a cél, hogy idővel minden szereplő viselkedésének legyen értelme, úgyhogy nagyon örülök, hogy eggyel közelebb jutottam ehhez :)

      Igyekszem a folytatással! És örülök, hogy írtál! :)

      Puszi

      Törlés
  4. Szia!
    Nos már akkor megnyitottam, mikor feltetted csak nem volt időm befejezni a részt. ÉS ez igen nagy kár. Már bánom is. Mert ez nagyon jó lett. Roppant tetszett. Imádom *.*
    Jaj, de jó végre megtudtuk mi történt a múltban Larával. Talán ez az egyik legfontosabb. szegény lány, te jó ég... Szörnyű lehetett neki, el sem tudom képzelni mit érezhet.
    Sergiotól rendes dolog volt, hogy meghallgatta. Sokat szenvedhetett Sergio miatt is a múltban, ahogy Galeno beszélgetéséből kivettem. Kíváncsi vagyok mi lesz itt meg Galeno és Sergio között.
    Jaj Nando :( Fogalmam sincs mi történt a múltban, de tényleg nem így kéne viselkednie amúgy, szerintem, mert mindenki változik...
    A végén Gale, pedig. Én imádom ezt a srácot, nagyon megkedveltem, már ez alatt az 5 rész alatt. :) megértem őt. És jó, hogy Lara is belátja. Nem csak neki rossz átélni, hanem a környezetének is akaik szeretik.
    Nagyon várom a folytatást!
    puszi, D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon örülök, hogy tetszett :)
      Sergio és Galeno között még valóban lesznek problémák a későbbiekben. Nem igazán bíznak egymásban, és ennek oka van. De nem lövöm le előre :)
      Nando hülyén viselkedik. Ez tény, csak neki nem sikerült még belátnia. De azért Lara sem feltétlenül kezeli a helyén a problémát :\
      Galen karakterét én is nagyon szeretem :) Már milliónyi gondolat van róla a fejemben, így nagyon gondolkozom, hogy lesz egy rész később, ami az ő szemszögéből lesz. Még nem tudom, megvalósul-e a dolog vagy egyáltalán nektek mennyire tetszene.

      Igyekszem minél hamarabb hozni a folytatást. Most talán lesz időm írni, mert jövőhéten csak 1 zh-t írok :)

      Puszi!

      Törlés
  5. szia!

    most olvastam el a történeted fent lévő részét. nekem nagyon tetszik =) nagyon jól írsz! könnyen azonosultam a főszereplővel nagyon.
    sajnálom, ami Larával történt. nagyon nehéz lehetett neki =( de szerencsés, hogy a bátyja ennyire mellette áll. talán sokszor idegesítő a viselkedése ahogy írtad, de szerintem csak jót akar.
    meg aztán nagyon érdekel, hogy mi történt Lara és Sergio között. Galeno nyilván nem ok nélkül haragszik rá...
    Fernando viselkedése meg furcsa. nem egészen értem. de remélem, választ kapok majd.
    várom a folytatást =)

    Claire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy elolvastad, és tetszett :) Jól esik!
      Igen, Lara élete legnehezebb időszakán van túl. És a teljes történet még ki sem derült. De hamarosan, meg fogtok tudni mindent :)
      Galeno valóban csak jót akar. Vigyáz a húgára, mert számára jelenleg ő a legfontosabb.
      Fernando kicsit ostobán viselkedik, ha szabad így fogalmaznom, de erre lassan ő is rá fog ébredni :)

      Igyekszem a folytatással.

      Puszi,
      Tina

      Törlés
  6. Helló!

    Fantasztikusan megírt fejezet lett, sajnálom, hogy nem volt időm előbb elolvasni és kommentelni. :) Nagyon jól írsz, komolyan mondom irigykedek. Gratulálok! :)
    Végre megtudhattuk, hogy mi történt Lareinával. Én már sejtettem, hogy elvesztette a férjét, összeraktam a félmondatokból és utalásokból, de azt nem gondoltam, hogy pont így. :( Szörnyű lehetett, hogy végignézte a halálát....tonnás súlyként nehezedhetett ez az egész a vállára és nem is csodálom, hogy képtelen volt vele megbirkózni egyedül. Biztos segített volna, ha elmondja valakinek az érzéseit, de ilyen helyzetben a legtöbb ember ugyanazt teszi, amit ő: bezárkózik és inkább nem mond semmit...
    Nando nagyon idiótán viselkedett és viselkedik, ha szabad ilyet mondanom. :/
    Az viszont lyukat fúr az oldalamba, hogy Gale miért haragszik ennyire Sesére? Mi történt a múltban? Az viszont látszik, hogy Gale mennyire törődik a testvérével. Bármit is tesz azt azért teszi, hogy egóvja őt minden rossztól és vigyázhasson rá, ez pedig becsülendő.
    Nagyon várom a folytatást!

    Puszillak!
    Detti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon örülök, hogy tetszett! :) És köszönöm a dicséretet, nagyon jól esik. (Bár én továbbra sem hiszem, hogy irigylésre méltó lennék :D)
      Igen, hát ezért mondtam, hogy Lara múltjának egy részét (mégpedig azt, hogy a szerelme meghalt) már kitaláltátok :) Lara ilyen szempontból kicsit olyan, mint én. Én is mindig azt hiszem, hogy egyedül is meg tudom oldani a gondjaimat, és a többieket úgyis csak terhelném vele.
      Nando idiótán viselkedett. Szabad ilyet mondanod :) A következő részben kicsit közelebb kerülhetsz ahhoz, hogy miért.
      A kérdéseidre hamarosan választ fogsz kapni :) (De nem ígérem, hogy a következő részben.) Galeno volt vele végig, míg mélyponton volt. Ő a legfontosabb jelenleg az életében, akár zavarja ez Larát, akár nem. Szerintem nagyon jó báty :)

      Igyekszem a folytatással! (Talán sikerül már ma este feltöltenem :P)

      Puszi,
      Tina

      Törlés
  7. Szia! Nagyon régen kértem már a cserét tőled, akkor még csak a prológus volt fent, utána meg valahogy elfelejtettem elolvasni. De most eszembe jutott, és te jó ég! Egyszerűen gyönyörűen írsz, nem tudok mást mondani. Teljesen bele tudom élni magam Lara helyzetébe, miközben olvasom, csak úgy repülnek a percek.
    Azt hiszem, teljesen beleszerelmesedtem ebbe a történetbe, soha nem találkoztam még ilyen jó íróval, ezt túlzás nélkül mondom.
    Erről a fejezetről külön egy kicsit: néha el-elmosódtak a sorok a szemem előtt, pedig nem vagyok egy sírós lány... Sok helyen lehet olvasni, hogy a főszereplőnek meghal a szerelme, de te mégis olyan egyedien adod át nekünk, hogy az valami hihetetlen. Csak magamat tudom ismételni, lenyűgöző az egész.
    Nagyon várom a következő részt :)
    Csanna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon örülök, hogy végül elolvastad a történetet :) (Már ami fenn van belőle) És nagyon köszönöm a dicséretet :$ Bár azért én úgy gondolom, hogy van ennél jobb történet is, de azért nagyon jól esik, hogy te nem így gondolod :D
      A cél végül is az lenne, hogy Lara helyzetét, érzéseit minél hitelesebben tudjam visszaadni, és örülök, ha ez sikerül :)
      Igen, hát ez egy szomorú volt. Egyszer nekem is könnyes lett a szemem, mikor írtam. Főleg, hogy sokkal több gondolat van erről a fejemben, mint amennyit érdemes leírni róla.

      Igyekszem a folytatással. Legkésőbb holnap fenn lesz :) (Már kész van, csak át kell olvasnom)
      Köszönöm, hogy írtál!

      Puszi,
      Tina

      Törlés