2014. március 28., péntek

Második díj - újratöltve

Sziasztok!

Nos, ez lenne a nagy visszatérő bejegyzésem. Esküszöm, az arcomról leég a bőr, amiért ilyen sokáig nem jelentkeztem, de higgyétek el, mikor azt mondom, tényleg összecsaptak a fejem felett a hullámok mostanában és sem kedvem, sem igazán sok időm nem volt írni. De most itt vagyok Dora Groß jóvoltából egy díjjal :) És az ígérettel, hogy ma este átolvasom, kijavítom a novella utolsó részét, és fel is teszem a blogra a hétvégén.

Szóval köszönet a díjért Dora Großnak :) 

Szabályok:

- Írj 11 dolgot magadról!
- Válaszolj a jelölő minden kérdésére!
- Tegyél fel 11 kérdést!
- Add tovább 11 blognak!
- Nincs visszaadás.

Mivel ezt a díjat - ahogy a cím is mutatja - már megkaptam korábban, így előrebocsátom, hogy nem fogom továbbadni. De mivel olyan régen volt már a dolog, úgy gondoltam, újra írok magamról 11 dolgot és természetesen a kérdésekre is válaszolok :)

11 dolog magamról:

1. Imádok olvasni, idén az évi 100 könyv az álomcél. Már 14-nél tartok :)
2. Néhány éve elszakadt egy izom a lábamban, mikor belecsapódtam egy fába :D
3. Van egy nővérem.
4. Műkörmöm van immár több mint két éve. Akkor csináltattam, mikor abbahagytam a zongorázást, és engedélyezetté vált a hosszú köröm. (Persze azóta is szoktam zongorázni, és egész jól megtanultam kezelni :))
5. Beszélek angolul és németül, most a következő cél a spanyol.
6. Teli van a szobám fényképekkel barátokról, családtagokról.
7. Johnny Depp a kedvenc színészem, de 90%-ban a 2004 előtti filmjei miatt :)
8. Öngyújtókat gyűjtök.
9. A teknősömet Eric Northman után hívom Ericnek.
10. Szeretem a verseket, az egyik szekrényem ajtaját ki is plakátoltam a kedvenceimmel.
11.Hat helyen van kilyukasztva a fülem.

A 11 kérdésre EBBEN a bejegyzésben válaszolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése