2012. december 19., szerda

Run Away - Prológus

Sziasztok!

Nem, ez még nem az új fejezet, ez most valami egészen új. Egy új történet prológusa. Mostanában rengeteget gondolkoztam magamról, a családomról és az életemről. Ez a néhány sor és a félkész 1. fejezet egy kicsit ennek a lenyomata is.
Nagyon érdekelne a véleményetek! Úgyhogy kérek szépen mindenkit, hogy valamilyen formában fejezze ki, hogy kíváncsi lenne-e az esetleges folytatásra :)

Puszi

U.I: Minden valószínűség szerint holnap vagy holnapután sikerül feltölteni a Way Back Into Life 8. fejezetét! :)
-.-.-.-


Menekülünk. Menekülünk egymás elől, menekülünk egymás felé. Furcsa. Két idegen vagyunk csupán, mégis működik. Vagy talán éppen emiatt működik.  Nem kérdezősködünk, nem is várunk el semmit. Nem futunk plusz köröket. Nincs rá szükség. Mindketten tudjuk, felesleges lenne kitárnunk magunkat a másiknak. Úgysem maradunk együtt. Mi egyszerűen nem maradhatunk együtt. Külön utakról érkeztünk, külön úton is kell továbbmennünk. Ennek ez a rendje. Mégis kellünk egymásnak. Nekem kell, hogy újra nőnek érezzem magam, neked pedig, hogy védelmező férfi lehess. Csak játsszuk tovább a szerepünket, remélve, egyszer elfelejtjük, kik is voltunk azelőtt.

Hiszen, ki voltam én? Egy naiv lány összetört szívvel, összetört álmokkal. Ez mindenem, amim volt. De te… Neked családod volt. Gyermekeid. És néha, mikor nem figyelsz, látom a szemedben, hogy még mindig apa vagy. Mert ebből nem hátrálhatsz ki. Ez egy életre szól. Te még nem sejted, de én már az első perctől tudom, egy nap úgy ébredsz majd fel, hogy már nincs hova bújnod. Mert lassan lyukat éget a szívedbe a tudat, hogy nekik szükségük van rád. Azon a napon neked kell majd döntened. És te jól fogsz dönteni.

Én pedig majd megyek tovább. Nem állhatok meg. Nem, amíg van akár egy apró részem is, amely visszavágyik. Vissza a kegyetlen valóságba. Mert soha nem nézhetek hátra. Nem bírnám ki. Ez egy olyan rémálom, amelyből soha nem ébredhetek fel.

10 megjegyzés:

  1. Hűűű. Hát nem igazán tudok mit mondani. Tetszik nagyon, és kíváncsivá tettél, szóval én szívesen olvasnám a folytatását. :)
    puszi, Dorcsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elképzelni sem tudod, mennyire örülök, hogy tetszik :) 1. fejezet már meg van írva, de csak januárban lesz feltöltve valószínűleg. Addig még szeretnék egy Way Back Into Life fejezetet is.
      Puszi! :) Boldog Karácsonyt!

      Törlés
  2. Szia!
    Kíváncsivá tett már ez a kis szösszenet is!
    Elkezdett érdekelni, hogy mi történt a lány életében. Ki az a férfi aki ilyen mély nyomot hagyott a szívében?!
    Van egy elképzelésem a férfi szereplővel kapcsolatban, de csak elképzelés!
    Nagyon várom a folytatást! Engem érdekel ez a történet! :)

    Puszi: Niku

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm, hogy írtál! :) Nagyon örülök, hogy érdekel a folytatás. Remélem, az is tetszeni fog majd.
      A férfi főszereplőt illetően kitalálható, de nem árulom el. Legyen meglepetés :)

      Boldog Karácsonyt, Niku!
      Puszi,
      Tina

      Törlés
  3. Jajj Tina.

    Csak annyit mondanék: úgy érzem sírni fogok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Írás közben nem szoktam sírni, de szerintem ezen a történeten én is fogok. Legalábbis a mostani elképzeléseim szerint mindenképp.
      Remélem, ez azért majd nem fog visszatartani az olvasástól ;)
      Boldog Karácsonyt!!

      Törlés
  4. Szia:)

    Nagyon kiváncsivá tettél.Nekem nangyon tettszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy tetszik! :) Köszönöm, hogy írtál!
      Kellemes ünnepeket! :)

      Törlés
  5. Szia!
    Úristen! ez valami eszméletlen lett.. nem találok szavakat. baromi jó. Annyira felkeltette a figyelmemet. Nagyon várom, hogy legyen ebből akár több is! sejtésem van a férfi főszereplővel kapcsolatban, kíváncsi vagyok bejön-e. :
    Várom!
    puszi, D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm :$ Nagyon jól esik! :)
      Folytatás szerintem csak januárban lesz, addig Way Back Into Lifeot írok, és tanulok, de igyekszem vele!

      Boldog Karácsonyt! :) Puszillak!

      Törlés