2012. november 20., kedd

Lost Sheep

Sziasztok!


Elvesztem. És ezt őszintén nagyon sajnálom. Ha korábban azt mondogattam, hogy kevés a szabadidőm, akkor ez az utóbbi időben hatványozottan igaz volt. Ráadásul elég sok minden történt körülöttem, nem éppen a szó pozitív értelmében.

Na, de nem nyafogni jöttem, hanem, hogy elmondjam, végre tényleg jól érzem magam! :) Bizonyára kevesen tudjátok, de 12 évig zongoráztam, és végül két évvel ezelőtt úgy hagytam abba, hogy azt terveztem, soha többé nem ülök le játszani. Ma megszegtem ezt a fogadalmat. És örülök neki :) Még a szemem is könnybe lábadt, ahogy megszólalt a hangszer a kezem alatt.

És ebből erőt merítve, visszatértem az íráshoz. A következő rész háromnegyede már kész is van, úgyhogy holnap estig, ha törik, ha szakad, felkerül az oldalra! Ezt most megígérem :) Főleg Sergio szemszögéből írom, így egy kicsit hozzá is közelebb kerülhettek. Remélem, tetszeni fog!

Puszillak Titeket :)

4 megjegyzés:

  1. Úgy örülök neked:)
    Puszi Kolett

    VálaszTörlés
  2. Sziaa!
    Már kezdtelek nagyon hiányolni, szóval ennek most örülök, ráadásul a friss időpontjának elhintésével felvillanyoztad kicsit a napomat, aminek jelentős részét tanulással töltöttem (a délutánom jó kilencven százalékát :D)
    btw, alig várom, hogy holnap legyen, és a Sese szemszögnek is külön örülök. Mert szeressük Ramost :D amióta rövid a haja, különösen :P
    na jó, csendes örömömben, abbafejezem a hozzászólásomat.
    puszi, Dorcsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szija! :)

      Örülök, hogy örülsz :D Hogy ilyen szépen fejezzem ki magam... :D
      Fent az új rész. Remélem, tetszeni fog, és segít kicsit a tanulásban! :)

      Puszi

      Törlés